Voor € 1,-/adres levert Studio Zingever u per branche een database met alle, actuele Nederlandse persadressen van de vakbladen in de betreffende branche. U ontvangt dan een Excel-bestand met per vakblad de volgende informatie:

• e-mailadres redacteur/redactie;
  • oplagecijfer;
  • verschijningsfrequentie;
  • advertentiekosten;
  • mediawaarde persbericht;
  • contactpersoon;
  • adresgegevens;
  • omschrijving vakblad.

Pakkende teksten voor nieuwe klanten en extra omzet

Wilt u meer omzet? Dan moet u communiceren. Dit kan o.a. via pakkende teksten / reclameteksten. Deze kunt u zelf schrijven, maar bakt u ook uw eigen brood…? Tekstbureau Studio Zingever uit Dordrecht beoefent het ambacht van copywriting dagelijks en helpt u graag! De teksten zijn altijd doelgericht en offerte-ontlokkend geschreven, ze moeten de opdrachtgevers immers simpelweg extra offerte-aanvragen en omzet bezorgen. Studio Zingever gaf onder meer ABN AMRO, ABB, Interpolis en de Kamer van Koophandel zin.

Zin in persberichtzinnen?
(06) 19 66 24 16 info@studiozingever.nl

Studio ZingeverFollow

Tekstbureau Studio Zingever schrijft commerciële teksten als e-mailnieuwsbrieven, webteksten en persberichten. Volgen? http://t.co/OfX704Lh9E

Studio Zingever

Studio Zingever vond het 'leuk' om ook dit jaar het 1-april-persbericht van Kippie te mogen schrijven. Zie: https://www.ad.nl/dordrecht/in-deze-1-aprilgrappen-waren-we-bijna-getrapt~a8db4924/?fbclid=IwAR2pl8LveeQ5etYnwdKC2sCtY6ZLG_jxHatW_nKUd5n6-qB_7iQAyV1Z4d0

Omschakelen van traditionele naar biologische landbouw is een zeer lastige stap. Toch waagt de Zuid-Hollandse boer Cornelis Mosselman een poging. Hij neemt geïnteresseerden graag mee in z'n verhaal via de website http://www.vooruitboeren.com. Studio Zingever schreef deze webtekst.

Eind 2018 smaakte tekstbureau Studio Zingever het voorrecht om de teksten voor Onderweg te schrijven, een magazine van @SchenkTransport.

Inmiddels is de Onderweg online te lezen, zie daarvoor onderstaande link.

@dezaakfortuin gaf alles fraai vorm.

Link: https://studiozingever.nl/wp-content/uploads/5602-Schenk-Onderweg_december-2018-DEF.pdf

Goed schrijven is het vinden van de juiste woorden.
Een uitdaging.
Telkens weer.

Een tekst passend vormgeven vereist evenzeer vakmanschap.
Gelukkig is er:
@dezaakfortuin.

Bekijk het samenvloeien van
tekst en vormgeving:

In opdracht van @Verpakken voerde Studio Zingever een mooi gesprek met @Snoeptomaatjes en verpakkingsontwerper @MasPeters. De teler maakt gezond snacken nu nóg aantrekkelijker: hij introduceert extra kleine snoeptomaten. https://www.studiozingever.nl/wp-content/uploads/pdf-Tommies.pdf

Load More...