Voor € 1,-/adres levert Studio Zingever u per branche een database met alle, actuele Nederlandse persadressen van de vakbladen in de betreffende branche. U ontvangt dan een Excel-bestand met per vakblad de volgende informatie:

• e-mailadres redacteur/redactie;
  • oplagecijfer;
  • verschijningsfrequentie;
  • advertentiekosten;
  • mediawaarde persbericht;
  • contactpersoon;
  • adresgegevens;
  • omschrijving vakblad.

Pakkende teksten voor nieuwe klanten en extra omzet

Wilt u meer omzet? Dan moet u communiceren. Dit kan o.a. via pakkende teksten / reclameteksten. Deze kunt u zelf schrijven, maar bakt u ook uw eigen brood…? Tekstbureau Studio Zingever uit Dordrecht beoefent het ambacht van copywriting dagelijks en helpt u graag! De teksten zijn altijd doelgericht en offerte-ontlokkend geschreven, ze moeten de opdrachtgevers immers simpelweg extra offerte-aanvragen en omzet bezorgen. Studio Zingever gaf onder meer ABN AMRO, ABB, Interpolis en de Kamer van Koophandel zin.

Zin in persberichtzinnen?
(06) 19 66 24 16 info@studiozingever.nl

Studio ZingeverFollow

Studio Zingever

Studio Zingever vond het 'leuk' om ook dit jaar het 1-april-persbericht van Kippie te mogen schrijven. Zie: https://t.co/loFrkHeof2

Omschakelen van traditionele naar biologische landbouw is een zeer lastige stap. Toch waagt de Zuid-Hollandse boer Cornelis Mosselman een poging. Hij neemt geïnteresseerden graag mee in z'n verhaal via de website https://t.co/cCCRkjqtkM. Studio Zingever schreef deze webtekst.

Eind 2018 smaakte tekstbureau Studio Zingever het voorrecht om de teksten voor Onderweg te schrijven, een magazine van @SchenkTransport.

Inmiddels is de Onderweg online te lezen, zie daarvoor onderstaande link.

@dezaakfortuin gaf alles fraai vorm.

Link: https://t.co/oae0g5zICK

Goed schrijven is het vinden van de juiste woorden.
Een uitdaging.
Telkens weer.

Een tekst passend vormgeven vereist evenzeer vakmanschap.
Gelukkig is er:
@dezaakfortuin.

Bekijk het samenvloeien van
tekst en vormgeving:

In opdracht van @Verpakken voerde Studio Zingever een mooi gesprek met @Snoeptomaatjes en verpakkingsontwerper @MasPeters. De teler maakt gezond snacken nu nóg aantrekkelijker: hij introduceert extra kleine snoeptomaten. https://t.co/xqhxAMw3Kn

Load More...